مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:552019-06-18سياسي

برخی دلالان مانع خودکفایی کشور در تولید هستند


امام جمعه یزد با بیان این که فرهنگ سود محوری یکی از جدی ترین مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: برخی دلالان مانع خودکفایی کشور در تولید هستند که ورود جدی دستگاه قضایی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار با وزیر دادگستری ضمن تاکید بر پیگیری برای رفع مشکلاتی که در کشور و استان حاکم است، اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی، موضوعی که الان دولت و همه دست اندرکاران باید به آن توجه داشته باشند، در درجه اول تقویت روحیه خودباوری و روحیه ای است که توانمندی خودشان را درک کنند.

وی افزود: یکی از خصلت هایی که امیرالمومنین در نهج البلاغه و برای فلسفه بعثت نقل می کنند، این است که پیامبر اکرم (ص) گنجینه ها و ظرفیت هایی که در اذهان انسان های مختلف وجود داشت را شکوفا کرده و به میدان آوردند.

امام جمعه یزد گفت: این که انسان در درون خودش باور کند که می تواند، موضوعی است که می تواند زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را برطرف کند.

ناصری یزدی در ادامه با بیان این که الان جنبه تفکر در فعالیت های مختلف و حتی در تصمیم گیری ها کم رنگ است تصریح کرد: الان در جامعه و مدارس ما چنین موضوعی وارد نشده و غرب اجازه تقویت تفکر و تعقل به عنوان پایه های پیشرفت را نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دلالان مانع خودکفایی کشور در تولید هستند

برخی دلالان مانع خودکفایی کشور در تولید هستند