مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:462019-06-18دانش

دانشگاه محقق اردبیلی در تابستان دوره های مهارتی تخصصی و نرم برگزار می کند


ترحم مصری، معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه قصد داریم تقویم آموزشی دوره های مهارتی را اجرا کنیم، - معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دوره های مهارتی تخصصی و نرم با توجه به نیاز صنعت و سازمان های فنی و حرفه ای، تابستان امسال در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

ترحم مصری، معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه قصد داریم تقویم آموزشی دوره های مهارتی را اجرا کنیم، گفت: تعدادی دوره های مهارتی ویژه دانشجویان را تدوین کرده ایم که براساس آن دانشجویان می توانند در کنار تحصیلات تخصصی که دارند دوره های مهارتی را هم شرکت کنند.

مصری با بیان اینکه در این دوره های به دنبال تقویت مهارت های عمومی و نرم دانشجویان هستیم، افزود: در آموزش مهارت های نرم به دنبال آموزش راه های مواجهه با مشکلاتی هستیم که فرد عموما در محیط کار با آن ها روبه رو می شود.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: انواع پیمان ها و قرارداد ها و امور حقوقی آن ها، نحوه مذاکره کردن و پیش راندن یک پروژه جدید از مواردی است که بسیاری از دانشجویان برای ورود به بازار کار به آن نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی در تابستان دوره های مهارتی تخصصی و نرم برگزار می کند

دانشگاه محقق اردبیلی در تابستان دوره های مهارتی تخصصی و نرم برگزار می کند