مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:352019-06-18حوادث

اعلام دلیل تیراندازی بامدادی در مهرآباد


عامل تیراندازی بامدادی در مهرآباد توسط عوامل کلانتری 119 دستگیر شد.

- به کزارش ایسنا، حوالی ساعت یک بامداد امروز ماموران عملیات کلانتری مهرآباد از طریق مرکز فوریت های پلیس در جریان یک مورد تیراندازی در خیابان فرحزادی مهرآباد قرار گرفته و در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران عوامل اورژانس نیز در محل حضور داشتند و مرد 37 ساله ای را مشاهده کردند که از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در جلوی خانه خود افتاده است و ادعا می کند که از سوی فردی آشنا در کوچه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

در همین راستا تحقیقات مقدماتی برای کشف موضوع، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار قرار گرفت که به لحاظ تناقض گویی مصدوم و بنابر قرائن و شواهد موجود که از جیب های وی یک خشاب و تعدادی تیر جنگی کشف شد و با توجه به اینکه احتمال کشف مدارکی برای شفاف شدن موضوع وجود داشت، ماموران با مجوز قضایی به منزل این فرد وارد شدند که در راه پله مجتمع مسکونی و کف اتاق و قسمت هایی از دیوار نیز آثار خون مشاهده شد.

در بازرسی از منزل این فرد یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی فشنگ جنگی که در تیشرت پوشانده و در آشپرخانه مخفی شده بود، به همراه دو عدد پوکه و 500 گرم مواد پیش ساز شیشه، 11 گرم شیشه و 50 گرم هرویین کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دلیل تیراندازی بامدادی در مهرآباد

اعلام دلیل تیراندازی بامدادی در مهرآباد