مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:352019-06-18حوادث

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان و کشف 2 تن و 518 کیلو گرم انواع مواد افیونی خبر داد.

- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "سراوان" و کشف 2 تن و 518 کیلو گرم انواع مواد افیونی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان سراوان دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از مأموران انتظامی شهرستان سراوان پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام محل دپو محموله مواد مخدر در یکی از مناطق عقبه مرزی را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با کنترل نامحسوس محل سرانجام عصر روز گذشته با مراجعه قاچاقچیان به محل برای جابه جایی محموله با آنها درگیر که با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس، سوداگران مرگ زمین گیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان