مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:052019-06-18پزشكي

پروتیین خون موش جوان عمر موش های پیر را زیاد کرد


محققان دریافتند طول عمر موش های مسن از زمانی که یک پروتیین به نام eNAMPT از خون موش های جوان به آنها منتقل می شود، زیاد می شود.

- محققان دریافتند طول عمر موش های مسن از زمانی که یک پروتیین به نام "eNAMPT" از خون موش های جوان به آنها منتقل می شود، زیاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، برخی بر این باورند که تزریق خون یک موجود جوان به یک موجود مسن می تواند اثرات پیری را معکوس کند.

اکنون تحقیقات جدید محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس یک فرضیه جدید را برای توضیح این موضوع ارائه کرده است.

این مطالعه نشان می دهد زمانی که موش های مسن تر با پروتیین خاصی از خون موش های جوان تر تغذیه می شوند، طولانی تر زندگی می کنند و ویژگی های جوانی را از خود نشان می دهند.

این تحقیق بر روی یک ترکیب به نام نیکوتین آمید آدنین دیونوکلئوتید (NAD) متمرکز بود که طی چند سال گذشته توجه بسیاری از پژوهش های ضد پیری را به خود اختصاص داده است.

دانشمندان کشف کرده اند که NAD برای سوخت و ساز سالم انرژی ضروری است و مقدار آن با افزایش سن در تمامی بافت های بدن به طور سیستماتیک کاهش می یابد.

شینی چیرو ایمای نویسنده ارشد این مطالعه گفت: ما فکر می کنیم که بدن دارای سیستم های بی شماری برای حفظ سطح مناسب NAD است، زیرا این امری بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتیین خون موش جوان عمر موش های پیر را زیاد کرد

پروتیین خون موش جوان عمر موش های پیر را زیاد کرد