مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:052019-06-18پزشكي

تمریناتی که موجب کنترل افسردگی می شود


تمرینات یوگا در درمان میزان افسردگی بسیار مؤثر است، حتی عمیق ترین نوع افسردگی نیز با تمرینات یوگا قابل کنترل می شود، - مربی یوگای پزشکی در کردستان، گفت: تمرینات یوگا در درمان میزان افسردگی بسیار مؤثر است، حتی عمیق ترین نوع افسردگی نیز با تمرینات یوگا قابل کنترل می شود، اما باید توجه داشت که تمرینات یوگا در محیط آشرام، که امکان انجام صحیح تمرینات فراهم است، انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسردگی به جهت تأثیر منفی که بر ساختار جسمی و روحی انسان دارد بیماری روان تنی محسوب می شود، اختلافی که در آن سیستم عصبی، شبکه غدد دورن ریز، سیستم عضلانی بدن، الگوی خواب و خوراک را دچار مشکل می کند.

بنا به گفته دکتر میرسپاسی رییس انجمن روان پزشکان، بین 10 تا 15 درصد ایرانیان مبتلا به افسردگی هستند، اگر چه مصادیق بی شماری از افسردگی هم ممکن است تا سال ها مورد تشخیص قرار نگیرند، اما به هر حال طبق آمار بالا و به تجربه بسیاری از پزشکان، افسردگی به دلیل تأثیرات مختلف جسمانی و روانی که دارد در فهرست رایج ترین بیماری ها قرار می گیرد.

سیروس جوانبخت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص افسردگی، اظهار کرد: صرف نظر از آسیب های بی شماری که این بیماری بر خود فرد افسرده وارد می آورد اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان نیز در معرض آسیب های فراوانی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمریناتی که موجب کنترل افسردگی می شود

تمریناتی که موجب کنترل افسردگی می شود