مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 09:312019-06-18اقتصادي

پورسیدآقایی: نرخ کرایه تاکسی ها قانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران در ارتباط با گلایه مندی برخی از مسافران به دلیل اخذ کرایه غیرقانونی توسط رانندگان تاکسی، - معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تخلفی در تاکسیرانی به دلیل افزایش نرخ کرایه ها نداشته ایم، گفت:نرخ کرایه ها قانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران در ارتباط با گلایه مندی برخی از مسافران به دلیل اخذ کرایه غیرقانونی توسط رانندگان تاکسی، اظهار داشت: تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است، قیمت ها همه قانونی بود که میزان آن به تصویب شورای شهر و فرمانداری رسیده است.

وی گفت: متأسفانه برخی اطلاعات نادرست در این زمینه ارائه می دهند و تلقی اشتباهشان از ارقام است که ما توضیحات لازم را در این زمینه ارائه داده و اعلام کرده ایم هیچ تخلفی در مورد کرایه های تاکسی صورت نگرفته است.

هفته پیش محمد علیخانی در مورد اعتراضات مردمی به نرخ کرایه های تاکسی گفت: گزارش ها و شکایت هایی در مورد نرخ کرایه تاکسی به ما واصل شده که نشان می دهد تاکسیرانی در برخی از خطوط تخلف در این زمینه انجام داده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این مسئله را کتباً به شهردار اعلام کرده ایم تا جلوی تخلفات گرفته شود و اکنون منتظر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورسیدآقایی: نرخ کرایه تاکسی ها قانونی است

پورسیدآقایی: نرخ کرایه تاکسی ها قانونی است