مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:402019-06-18بين الملل

حمایت 76 قانونگذار پارلمان اروپا از منتخبان جدایی طلب کاتالونیا


76 تن از قانونگذاران پارلمان اروپا در نامه ای عنوان کردند، دولت اسپانیا جلوی سه تن از رهبران منتخب کاتالونیا در پارلمان اروپا برای جمع آوری اعتبارنامه را گرفته است که این اقدام نقض حقوق آنها محسوب می شود.

- حمایت 76 قانونگذار پارلمان اروپا از منتخبان جدایی طلب کاتالونیا کارلس پوجدمون 76 تن از قانونگذاران پارلمان اروپا در نامه ای عنوان کردند، دولت اسپانیا جلوی سه تن از رهبران منتخب کاتالونیا در پارلمان اروپا برای جمع آوری اعتبارنامه را گرفته است که این اقدام نقض حقوق آنها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، حقوق قانونی این رهبران جدایی طلب منتخب کاتالونیایی در حالی که منتظر دادگاهی شدن یا تحت پیگرد قانونی بودند، از چالش های مهم دادگاه های اسپانیا از انتخابات پارلمانی اروپا در آوریل و مه سال جاری میلادی محسوب می شود؛ این افراد در رفراندوم ناکام 2017 برای استقلال کاتالونیا از اسپانیا به تلاش برای ایجاد شورش متهم شده اند.

قانونگذاران پارلمان اروپا از احزاب مختلف از پارلمان خواستند تا از حقوق این سه تن از رهبران کاتالونیا که نمی توانند اعتبارنامه برای خود جمع آوری کنند، حمایت کند.

اگر این افراد نتوانند اعتبارنامه برای خود جمع آوری کنند، نمی توانند کرسی های خود را به دست بیاورند یا مدعی مصونیت پارلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 76 قانونگذار پارلمان اروپا از منتخبان جدایی طلب کاتالونیا

حمایت 76 قانونگذار پارلمان اروپا از منتخبان جدایی طلب کاتالونیا