مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 18:562019-06-17بين الملل

واکنش نرم هلند به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، استیف بلاک وزیر خارجه هلند امروز دوشنبه در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای تعهدات برجامی ایران گفت: - وزیر خارجه هلند نیز به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای تعهدات برجامی تهران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، استیف بلاک وزیر خارجه هلند امروز دوشنبه در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کاهش یا توقف اجرای تعهدات برجامی ایران گفت: توافق هسته ای ایران باید متناسب با محتوای این پیمان مورد قضاوت قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، وزیر خارجه هلند در این خصوص گفت: بنابراین بسیار مهم است که از طریق آژانس بین المللی انرژی اتمی تعیین شود که آیا ایران همچنان به معیار های این توافق پایبند است؛ لذا تا زمانیکه این پایبندی وجود داشته باشد، باید این توافق را حفظ کنیم.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در مجتمع هسته ای آب سنگین اراک برگزار شد، اظهار داشت: ششم تیرماه (27 ژوئن) از مرز تولید 300 کیلوگرم اورانیوم غنی شده عبور خواهیم کرد و علاوه بر آن، افزایش تولید به شدت بالا خواهد رفت و ما بعد از عبور از 300 کیلوگرم، سرعت افزایش اورانیوم غنی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نرم هلند به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران

واکنش نرم هلند به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران