مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 16:052019-06-17سياسي

ضربه سنگین اطلاعاتی ایران به شبکه سایبری خارجی


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از کشف شبکه گسترده عملیات سایبری تهاجمی علیه ایران خبر داد و گفت: بزودی مستندات ازطریق وزارت اطلاعات منتشر می شود.

- دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از کشف "شبکه گسترده عملیات سایبری تهاجمی علیه ایران" خبر داد و گفت: بزودی مستندات ازطریق وزارت اطلاعات منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریابان علی شمخانی در خصوص اقدامات متقابل جمهوری اسلامی ایران در قبال اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا که هفته گذشته تأیید کرد آمریکا در حال انجام عملیات سایبری تهاجمی خارجی است تا به روسیه و دیگران نشان دهد که آنها بهای مداخله های خود در امور آمریکا را خواهند پرداخت گفت: اولاً حمله سایبری علیه کشورها روی دیگر حمله نظامی است که آمریکا به صورت غیر قانونی و برخلاف موازین حقوقی و حتی ادبیات و سیاست های امنیتی خود، به آن مبادرت می ورزد و طبیعتاً باید پاسخگوی این اقدام خود در مجامع بین المللی باشد.

وی افزود: در نهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان نیز که سال گذشته در روسیه برگزار شد یکی از اصلی ترین موضوعات مورد بحث تهدیدات سایبری و کارکرد آن در توسعه تروریسم و همچنین نحوه همکاری و مشارکت کشورها برای مقابله با آن بود، طبیعتاً اظهارات اخیر بولتون که به نوعی اذعان به تروریسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه سنگین اطلاعاتی ایران به شبکه سایبری خارجی

ضربه سنگین اطلاعاتی ایران به شبکه سایبری خارجی