مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 14:102019-06-17حوادث

سوختن 150هکتار از مراتع روستای الگان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به آتش سوزی روز گذشته در بخش خلجستان گفت: این آتش سوزی منجر به سوختن 150 هکتار از مراتع روستای الگان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، علی درودیان با اشاره به آتش سوزی روز گذشته در بخش خلجستان که منجر به سوختن 150 هکتار از مراتع روستای الگان شده است، گفت: این آتش سوزی بر اثر سوزاندن زباله های باغی توسط روستاییان رخ داده که حجم آن بسیار قابل توجه است چراکه ما طی سال گذشته فقط 60 هکتار آتش سوزی در کل اراضی ملی استان قم داشته ایم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به اینکه رسالت حفاظت از اراضی جنگلی و مرتعی استان قم بر عهده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گذاشته شده است، اظهار کرد: نیروهای این مجموعه به تنهایی نمی توانند در مساحتی با وسعت بیش از 950 هزار هکتار به صورت مستمر حضور داشته باشند به همین علت امیدواریم دستگاه ها، نهادها و به ویژه مردم نسبت به حفاظت از اراضی ملی اهتمام جدی داشته باشند و همیار یگان حفاظت باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از 35 مورد آتش سوزی در اراضی مرتعی و جنگلی استان قم رخ داده است، اضافه کرد: بیش از 30 مورد از این آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن 150هکتار از مراتع روستای الگان

سوختن 150هکتار از مراتع روستای الگان