مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 13:362019-06-17سياسي

سردار سلیمانی: تأمین امنیت مرز ها با جدیت بیشتری دنبال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و بابرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود به روح پرفتوح .

- جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان در صدد فشار داخلی با محوریت اقتصاد هستند، گفت: در راستای تأمین امنیت مرز ها بیش از گذشته تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و بابرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سلام و درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و خصوصا شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: بحمدالله مرزبانی در سال های اخیر عملکرد موفق، درخشان و رو به رشدی داشته که این امر در تمامی زمینه ها محسوس ومشهود است.

وی ادامه داد: این روند رشد باید با سرعت، گستردگی و شدت بیشتری تداوم داشته باشد چرا که تمامی زمینه ها و ظرفیت ها به تناسب برای رشد و بالندگی مهیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: تأمین امنیت مرز ها با جدیت بیشتری دنبال می شود

سردار سلیمانی: تأمین امنیت مرز ها با جدیت بیشتری دنبال می شود