مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:352019-06-17ورزشي

سوپرجام که هیچ، سوپرمارکت را هم تعطیل می کنید‍!


تصمیم سازمان لیگ برای برگزار نکردن بازی سوپرجام فوتبال ایران، ساده ترین و در عین حال بدترین تصمیم ممکن در شروع فصل جدید مسابقات باشگاهی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، مسئولان سازمان لیگ را وادار به برگزاری جلسه و اتخاذ تدبیر مناسب برای پر کردن خلأ قانونی برگزاری بازی سوپرجام فوتبال ایران کرد.

متولیان مسابقات باشگاهی هم کنار هم نشستند و تدبیر کردند تا نهایتاً این بازی با استدلالی عجیب برگزار نشود و پرسپولیس به دلیل قهرمانی در دو مسابقه باشگاهی ایران، قهرمانی سوپرجام را بدون برگزاری بازی به دست آورد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که در کشورهای صاحب سبک از فرصت برگزاری سوپرجام پیش از شروع مسابقات باشگاهی بهره می برند چون این دیدار میان تیم های قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می شود و طبیعتاً دو تیمی در این بازی حضور دارند که توانستند فصل گذشته کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به سایر تیم ها ارائه دهند و به قهرمانی برسند.

برگزاری چنین دیداری در شروع مسابقات - که هنوز از هیجان کمی برخوردار است- می تواند شور و نشاط و حس رقابت را میان تیم ها ایجاد کند وگرنه اهدای یک جام برای یک بازی، توجیه دیگری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپرجام که هیچ، سوپرمارکت را هم تعطیل می کنید‍!

سوپرجام که هیچ، سوپرمارکت را هم تعطیل می کنید‍!