مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 11:562019-06-17سياسي

دانشگاه تهران و رومانی برای همکاری های مشترک توافق کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، هیئتی به سرپرستی آیوان واسیلی ابرودا، رییس دانشگاه ترانسیلوانیای براشوف رومانی، - رییس دانشگاه ترانسیلوانیای براشوف رومانی و رییس دانشگاه تهران، برای توسعه روابط و امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، هیئتی به سرپرستی آیوان واسیلی ابرودا، رییس دانشگاه ترانسیلوانیای براشوف رومانی، 26 خرداد 98 با محمود نیلی احمد آبادی، رییس دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن اعلام آمادگی جهت توسعه روابط و امضای یادداشت تفاهم همکاری در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی، ادبیات، تاریخ، اقتصاد، پارک علم و فناوری، و سایر حوزه های مورد علاقه طرفین توافق کردند.

اعطای بورس و گرنت به اعضای هیئت علمی یا دانشجویان برنامه های تبادل علمی، همکاری در قالب طرح اراسموس پلاس و نیز بورس های مستقل هر دانشگاه، برگزاری دوره های مشترک، برگزاری سمینار ها و نشست های علمی مشترک، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی مشترک، بازدید های تخصصی هیئت های علمی طرفین و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری کنفرانس های بین الملی در هر یک از دو دانشگاه از جمله دیگر توافقات این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران و رومانی برای همکاری های مشترک توافق کردند

دانشگاه تهران و رومانی برای همکاری های مشترک توافق کردند