مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 11:352019-06-17حوادث

خسارات شدید طوفان در فرانسه


وقوع طوفان های شدید و ریزش تگرگ هایی به بزرگی توپ پینگ پنگ روز گذشته (یک شنبه) در فرانسه خسارات سنگینی به مناطق شهری و همچنین باغ های میوه و تاکستان های این کشور در فصل تابستان وارد کرده است.

- وقوع طوفان های شدید و ریزش تگرگ هایی به بزرگی توپ پینگ پنگ روز گذشته (یک شنبه) در فرانسه خسارات سنگینی به مناطق شهری و همچنین باغ های میوه و تاکستان های این کشور در فصل تابستان وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز این طوفان شهر رومان-سور-ایزر فرانسه بوده که به دلیل بارندگی های شدید، سیل گرفتگی در خیابان های آن رخ داده بود.

بارش تگرگ های بزرگ در این طوفان نیز به حدی بوده که منجر به شکستن شیشه های اتومبیل ها و هم چنین آسیب دیدن سقف ده ها ساختمان شده است.

طبق اعلام مقامات فرانسوی 10 نفر در این طوفان زخمی شده و امدادگران به صدها درخواست کمک از سوی خودروهای گرفتار در طوفان پاسخ داده اند.

در شهرستان اوت سووآ فرانسه نیز یک زن 51 ساله آلمانی به دلیل سقوط درخت روی اتومبیلش جان باخته است.

همچنین یک کشاورز در شهرستان دروم در فاصله حدود یک ساعتی از جنوب شهر لیون که باغ زردآلو، هلو و گیلاس دارد با بیان این که تمام برداشت هایش در این طوفان نابود شده، اظهار کرده که وقوع تگرگ ها باعث شده تا حتی میوه هایی که روی تورهای پهن شده بر زمین نیز افتاده بودند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات شدید طوفان در فرانسه

خسارات شدید طوفان در فرانسه