مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:252019-06-17اقتصادي

جادوی استارت آپ ها در توسعه گردشگری مازندران؟


مازندران رتبه نخست فارغ التحصیلان بیکار را در کشور دارد و سالانه جمعیت زیادی نیز به این آمار اضافه می شوند با این جمعیت و نیاز روزافزون به اشتغال نمی توان به مشاغل دولتی و کارمندی در یک شرکت دل بست از طرفی دیگر گردشگری محور اشتغالزایی در این استان محسوب می شود.

- باید با یک راهکار ویژه چرخ لنگ اقتصاد گردشگری را به حرکت واداشت همین موضوع باعث شد در سال های اخیر جوانان کمر همت ببندند و با اتکا به دانش و با استفاده از تکنولوژی تصمیمی جدی برای بهبود وضعیت اشتغال در پیش گیرند از طرف دیگر ظهور استارت آپ ها در ایران و سوددهی تعدادی از آنها نشان داد که شاید این حوزه راهی برای برون رفت از مشکلات بیکاری باشد.

این موضوع بهانه ای شد تا با ابوالقاسم شاکری مردی که 10 ها بار شکست در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان اکنون مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان موفق است به صحبت بنشینیم.

ابوالقاسم شاکری تولید کننده محصولات دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چندسالی است که وارد کسب و کارهای اینترنتی و دانش بنیان شده ام، 10 ها شکست و چندین کار موفق حاصل تمام تلاش های چند ساله ام در حوزه فناوری اطلاعات بود و بیشتر تولیدات شرکت بر محوریت کسب و کارهای دانش بنیان و مبتنی بر سیستم های ترکیبی و هیبریدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جادوی استارت آپ ها در توسعه گردشگری مازندران؟

جادوی استارت آپ ها در توسعه گردشگری مازندران؟