مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:252019-06-17ورزشي

میانبرهای اثبات ناتوانی


«همه جای دنیا، سوپرجام یک جشن شیک در آغاز فصل است که قابلیت خوبی هم برای درآمدزایی دارد در ایران اما همین فرصت، تبدیل به تهدید و یک دردسر عظیم شده است.

- همه جای دنیا، سوپرجام یک جشن شیک در آغاز فصل است که قابلیت خوبی هم برای درآمدزایی دارد در ایران اما همین فرصت، تبدیل به تهدید و یک دردسر عظیم شده است.

خب با این شرایط کلاً تعطیلش کنید برود؛ مثل جام حذفی که دارید به صورت تک بازی و حتی تک فینال برگزارش می کنید تا فقط رفع تکلیف کرده باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: فوتبال ایران گیر و گور زیاد دارد اما گاهی نمادها و میانبرها با شما حرف می زنند و به ساده ترین شکل ممکن عمق کم توانی مدیران این حوزه را به نمایش می گذارند.

امروز با شما در مورد دو نماد ساده بحران مدیریتی در فوتبال کشور حرف خواهیم زد؛ چیزهایی که امکانات و سخت افزار چندانی لازم ندارند و با بهانه همیشگی مشکلات زیرساختی نمی توان از زیر اجرای شان شانه خالی کرد.

اینها ساده اند، مثل آب روان اما همین آب هم در رودخانه سنگلاخی فوتبال کشور متوقف شده و هیچ لبی را تر نمی کند.

سوپرجام؛ از این آسان تر داریم؟ شاید اگر قرار است یکی از کوتاه ترین راه ها را برای اثبات ناتوانی مدیریتی در فوتبال ایران پیدا کنیم، کافی باشد نگاهی به کلمه سوپرجام بیندازیم؛ کلیدواژه ای نفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانبرهای اثبات ناتوانی

میانبرهای اثبات ناتوانی