مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:102019-06-17اقتصادي

قیمت کالاهای پرمصرف را از اپلیکیشن ها استعلام کنید! + اسامی اپلیکیشن ها


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی، در آینده نزدیک خبر داد.

- قیمت کالاهای پرمصرف را از اپلیکیشن ها استعلام کنید! + اسامی اپلیکیشن ها رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی، در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی رهبری با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قرار است که قیمت حدود 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود.

وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکیشن های موبایلی معروف به زودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالاهای مذکور یکی از گزینه های اضافه شده به اپلیکیشن های موبایلی همچون آپ، روبیکا و… خواهد بود.

رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن دولت همراه خبر داد و گفت: به زودی این امکان از طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالاهای پرمصرف را از اپلیکیشن ها استعلام کنید! + اسامی اپلیکیشن ها

قیمت کالاهای پرمصرف را از اپلیکیشن ها استعلام کنید! + اسامی اپلیکیشن ها