مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 02:112019-06-16دانش

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دکتر احمد آذین رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مهلت ثبت نام در مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه تا 29 خرداد ماه، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از انعقاد تفاهم نامه های بین المللی با دانشگاه های معتبر و امکان بهره مندی دانشجویان دکتری این دانشگاه از تسهیلات علمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دکتر احمد آذین رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مهلت ثبت نام در مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه تا 29 خرداد ماه، گفت: این واحد دانشگاهی آماده پذیرش دانشجویان جدید دکتری در 70 رشته تخصصی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با تأکید بر کیفیت بالای علمی این دانشگاه، اظهار داشت: امکان بهره مند شدن از اساتید صاحب نام و پر استناد و تجربه عملی تبدیل ایده به فناوری در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) وجود داشته و این دانشگاه همواره از اولویت های انتخاب داوطلبان دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری است.

وی با تبیین بخشی از دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی و امکانات، قابلیت ها و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و بالینی آن گفت: موقعیت استان و به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اصفهان

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اصفهان