مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 15:062019-06-16دانش

7 گروه جهادی تابستان امسال در مناطق محروم فردوس حضور می یابند


الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اعزام هفت گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان فردوس در تابستان امسال خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوس گفت: 7 گروه جهادی از 7 تیر تا 5 شهریور در مناطق محروم و روستا های فردوس با رویکرد رونق تولید حضور می یابند.

الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اعزام هفت گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان فردوس در تابستان امسال خبر داد و گفت: اعزام گروه ها از هفتم تیر آغاز می شود و در طول تابستان ادامه می یابد.

آخرین اعزام نیز در 5 شهریور صورت می گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه هرکدام از این گروه ها 10 روز در مناطق روستایی و محروم حضور دارند، افزود: در این دوره اردو های جهادی برنامه ریزی شده حدود 70 نفر از دانشجویان جهادگر حضور داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوس با بیان اینکه رویکرد اصلی ما در این دوره ها رونق تولید خواهد بود، گفت: اعزام گروه ها در حوزه های مختلف پزشکی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی تلاش می کنیم آموزش هایی جهت کارآفرینی بهتر چه در بحث صنایع دستی و قالیبافی که اغلب بانوان انجام می دهند و چه در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 گروه جهادی تابستان امسال در مناطق محروم فردوس حضور می یابند

7 گروه جهادی تابستان امسال در مناطق محروم فردوس حضور می یابند