مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 13:002019-06-16سياسي

اعتماد مردم به پلیس سال به سال در حال افزایش است


فرمانده ناجا استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی و اقتدار کشور ذکر و اظهارکرد: تجربه نشان داده هرجا کوتاه آمده و به دشمن خوش بین بوده ایم، ضرر کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری امروز (26 خرداد) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در سراسر کشور گفت: امروز به برکت خون شهدا، درایت مقام معظم رهبری و همراهی تمام مردم شاهد امنیتی با ثبات و مثال زدنی در سراسر کشور هستیم.

اشتری از نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تأمین امنیت در کشور یاد کرد و گفت: هفته ای نیست که تعدادی از همکاران ما در راه اجرای مأموریت های انتظامی به شهادت نرسند و همه این تلاش ها برای تأمین امنیت مطلوب و جهت رفاه مردم است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با استفاده از کارکنان متدین، جهادی، حرفه ای و پرتلاش خود و با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد.

ماهانه میلیون ها خدمت در نقاط مختلف کشور توسط نیروی انتظامی ارائه می شود و عملاً سازمانی با این تعداد کارکنان و با این وسعت و تنوع مأموریت در کشور نداریم.

اشتری در ادامه اظهارکرد: عملکرد و توانایی پلیس ایران به حدی است که در دیدار با پلیس کشورهای بزرگ و پیشرفته، آن ها نیز بر حرفه ای و توانمند بودن پلیس ایران صحه می گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به پلیس سال به سال در حال افزایش است

اعتماد مردم به پلیس سال به سال در حال افزایش است