مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 12:252019-06-16سياسي

رییس جمهور وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تاثیر استقراض از بانک مرکزی بر تورم گفت: لازم است رییس جمهور همه وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی کند و مجلس هم در اصلاح قوانین لازم برای اصلاح ساختار بودجه، - دولت را کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی قوامی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس، از رییس جمهور خواست تا قبل از سفر به استان خراسان شمالی مقدمات اجرایی شدن مصوبات سفر سال 1394 را به وجود آورد تا در سفر مجددش به استان، مصوبه بر زمین مانده ای وجود نداشته باشد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس با اشاره به نقش وزارت آموزش و پرورش در تشکیل سرمایه اجتماعی، گفت: نقش وزارت آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کم نظیر است.

امیدوارم مجلس و دولت بودجه آموزش و پرورش را هزینه جاری ندانند بلکه مهمترین از تملک دارایی های سرمایه بدانند تا زمینه تولید و کار ناب فراهم شود و وزیری توانمند کار را دنبال کند.

وی کسری بودجه دولت را 100 هزار میلیارد تومان را مورد اشاره قرار داد و خواستار اصلاحات ساختاری بودجه دولت شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: جبران کسری بودجه 100 هزار میلیارد تومانی اجتناب ناپذیر بودجه 98 و پرهیز از راه های غلط گذشته از جمله استقراض از بانک مرکزی مسئله ای بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی کند

رییس جمهور وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی کند