مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 10:312019-06-16سياسي

قهرمانان تنها به روایت شهدای تکاور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از دبیرخانه فرهنگی شهید خانی، دکتر اسماعیل آجرلو ضمن اعلام این خبر افزود: 26 خرداد ماه سالگرد شهادت یکی از قهرمانان بزرگ ایران زمین، - به بهانه سالروز شهادت تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی فعالیت های دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی با گرایش تخصصی شهدای تکاور گسترش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از دبیرخانه فرهنگی شهید خانی، دکتر اسماعیل آجرلو ضمن اعلام این خبر افزود: 26 خرداد ماه سالگرد شهادت یکی از قهرمانان بزرگ ایران زمین، تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی است که در چنین روزی در سال 1366 به شهادت رسید.

شهدای تکاور از جمله قهرمانانی هستند که کمتر به رشادت های آن ها پرداخته شده و به نوعی گمنام و ناشناخته مانده اند و این در حالی است که نیرو های مخصوص و تکاوران زبده ترین نیرو های نظامی کشور بوده و هستند.

آجرلو افزود: دبیرخانه فرهنگی هنری شهید ابراهیم خانی با ساختار غیردولتی سعی نموده است که با تولید آثار هنری و رسانه ای این گروه از رزمندگان و شهدا را هر چه بیشتر به جوانان کشور بشناساند و در این میان روایت زندگی و سرگذشت تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی از جایگاه محوری برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان تنها به روایت شهدای تکاور

قهرمانان تنها به روایت شهدای تکاور