مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 08:202019-06-16بين الملل

ترامپ: رسانه های خبری فاسد آمریکا دشمن مردم هستند


دونالد ترامپ گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر افزایش حملات سایبری آمریکا علیه روسیه را تکذیب و این روزنامه به ارتکاب اقدام خیانت آمیز علیه کشور متهم کرد.

- دونالد ترامپ گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر افزایش حملات سایبری آمریکا علیه روسیه را تکذیب و این روزنامه به ارتکاب "اقدام خیانت آمیز" علیه کشور متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز شنبه روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به نقل از مقامهای سابق و فعلی دولت آمریکا که نامشان را فاش نساخت گزارش کرد، آمریکا اقدام به تشدید حملات سایبری خود علیه شبکه برق رسانی روسیه کرده که این نشاندهنده عزم دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای استفاده از ابزارهای سایبری به شکلی تهاجمی تر است.

دونالد ترامپ در پستی در صفحه توییتر خود نوشت: باورتان می شود که روزنامه شکست خورده نیویورک تایمز داستانی ساخته و گفته که آمریکا حملات سایبری خود را به میزانی چشمگیر علیه روسیه افزایش داده است.

این یک اقدام خیانت آمیز از جانب نشریه ای است که زمانی بزرگ بود و اکنون درمانده برای انتشار هر داستانی است حتی اگر برای کشور ما بد باشد.

و این که حتی واقعیت هم نداشته باشد! رسانه های خبری فاسد کشور ما امروز دست به هر کاری می زنند! آنها به هر قیمتی هر چیزی را می گوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: رسانه های خبری فاسد آمریکا دشمن مردم هستند

ترامپ: رسانه های خبری فاسد آمریکا دشمن مردم هستند