مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 07:102019-06-16بين الملل

بن سلمان: در برخورد با هر تهدیدی علیه عربستان تردید نمی کنیم


ولیعهد عربستان در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط اظهار کرد، عربستان هرگز در برخورد با هر تهدیدی علیه ملت و حاکمیت این کشور تردید نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در این گفت وگو مدعی شد، عربستان در منطقه جنگ را نمی خواهد اما در جهت حفظ تمامیت ارضی خود و حمایت از مردم و حاکمیتش در برخورد با هر تهدیدی تردید به خود راه نخواهد داد و ریاض در برابر هر تهدیدی علیه منافع حیاتی اش می ایستد.

ولیعهد عربستان بدون اشاره به بمباران های هر روزه جنگندهای ائتلاف متجاوز عربی علیه مردم بی گناه یمن و محاصره این کشور که منجر به بزرگترین فاجعه انسانی حال حاضر در سطح جهانی شده، مدعی شد، کشورش از تمام تلاش ها با هدف دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران یمن حمایت می کند.

وی در ادامه در اظهاراتی بی پایه و اساس ادعا کرد، متاسفانه شبه نظامیان حوثی برنامه های ایران را بر منافع یمن و ملت شان ترجیح می دهند.

هدف ما تنها آزادسازی یمن از شبه نظامیان وابسته به ایران است البته در کنار آن به دنبال تحقق امنیت، ثبات و شکوفایی برای تمام مردم یمن هستیم! ولیعهد سعودی این گونه مداخله نظامی کشورش در یمن را توجیه کرد که عملیات ائتلاف بعد از اینکه جامعه جهانی از تمام راه حل های سیاسی بین طرف های یمنی و شبه نظامیان حوثی بازماند، آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان: در برخورد با هر تهدیدی علیه عربستان تردید نمی کنیم

بن سلمان: در برخورد با هر تهدیدی علیه عربستان تردید نمی کنیم