مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 05:002019-06-16سياسي

روحانی به تهران بازگشت


رییس جمهوری اسلامی ایران که در دومین مرحله از سفر سه روزه خود به دو کشور آسیایی به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا) به تاجیکستان سفر کرده بود، - رییس جمهوری اسلامی ایران که در دومین مرحله از سفر سه روزه خود به دو کشور آسیایی به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا) به تاجیکستان سفر کرده بود، ساعاتی قبل به تهران بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نخستین مرحله از این سفر، پنج شنبه 23 خرداد به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان شانگهای عازم بیشکک پایتخت قرقیزستان شد.

روحانی در مدت حضور در کشور قرقیزستان علاوه بر حضور و سخنرانی در جمع سران کشورهای عضو شانگهای، در دیدارهای جداگانه ای با رؤسای جمهور روسیه، چین و افغانستان گفت وگو و در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

رییس جمهور همچنین روز شنبه در پنجمین کنفرانس سیکا مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات مهم منطقه را در جمع سران و مقام های بیش از 20 کشور آسیایی حاضر در این نشست بین المللی تبیین و تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی به تهران بازگشت

روحانی به تهران بازگشت