مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 خرداد 1398 ساعت 17:562019-06-14پزشكي

روند انجام آزمون بالینی نانوواکسن های ضدسرطانی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ اسکن سل هولدینگز (Scancell Holdings) اعلام کرد که این شرکت واکسن ایمونوبادی موسوم به SCIB2 را وارد فاز اول و دوم آزمون بالینی می کند، - یک شرکت اروپایی قصد دارد تا فاز اول و دوم آزمون بالینی را روی نانوواکسن ضدسرطان های صلب آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ اسکن سل هولدینگز (Scancell Holdings) اعلام کرد که این شرکت واکسن ایمونوبادی موسوم به SCIB2 را وارد فاز اول و دوم آزمون بالینی می کند، واکسنی که در آن از فرمولاسیون جدید نانوذرات استفاده شده است.

این واکسن برای درمان بیمارانی که مبتلا به تومور صلب نظیر سرطان ریه با سلول های بزرگ هستند طراحی و ساخته شده است.

در این واکسن، سیستم ایمنی بدن برعلیه سرطان فعال می شود که برای این کار واکسن موجب افزایش سطح آنتی ژن های سرطانی شده و در نهایت منجر به حذف سلول های سرطانی می شود.

در این روش درمانی، آنتی ژنی موسوم به NY-ESO-1 هدف قرار دارد که روی تومورهای سرطانی نظیر سرطان ریه، تخمدان، پروستات و مثانه بیان می شود.

تصمیم برای وارد شدن به آزمون بالینی، نتایج مثبت آزمون های پیش بالینی بود که نشان می دهد این واکسن که حاوی نانوذرات لیپیوزم است می تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک کند و در نتیجه نرخ زنده ماندن را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انجام آزمون بالینی نانوواکسن های ضدسرطانی آغاز شد

روند انجام آزمون بالینی نانوواکسن های ضدسرطانی آغاز شد