مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 21:102019-06-12سياسي

جانشین فرمانده ناجا: حیات شبانه را قبول نداریم و زیر بار آن نخواهیم رفت


نیروی انتظامی، قرار نیست جای کسی کار کند و مانع انجام وظایف قانونی دیگران باشد بلکه فقط درباره نقش و جایگاه خود می توانیم حرف بزنیم؛ - جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی، قرار نیست جای کسی کار کند و مانع انجام وظایف قانونی دیگران باشد بلکه فقط درباره نقش و جایگاه خود می توانیم حرف بزنیم؛ در خصوص طرح حیات شبانه، نیاز به شفاف سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه یادواره 574 شهید نظم و امنیت استان کرمان اظهار کرد: قبل از ماه مبارک رمضان، در تهران طرحی به اجرا در آمد تا مردم مؤمن روزه دار که در طول روز کمتر فرصت بیرون آمدن از خانه را دارند و شب ها به هیأت های قرآنی می روند و به راز و نیاز می پردازند؛ زمینه خدمات مضاعف در سطح شهر را برای آنها مهیا کنیم.

وی به آماده باش صد درصدی پلیس پایتخت در این طرح اشاره و بیان کرد: در تمام شب های ماه رمضان، نیروهای پلیس در همه معابر حضور یافته و وظیفه تأمین نظم، امنیت و آرامش مردم را برعهده داشتند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این هدف توجیه پذیر بود و در شب های ماه رمضان، شلوغی خیابان ها تا سحر تفاوت چندانی با معابر در طول روز نداشت؛ افزود: براساس برآورد ما، حضور مردم در مناسبت های رمضان امسال، صد درصد بیشتر از سال گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده ناجا: حیات شبانه را قبول نداریم و زیر بار آن نخواهیم رفت

جانشین فرمانده ناجا: حیات شبانه را قبول نداریم و زیر بار آن نخواهیم رفت