مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 16:252019-06-12سياسي

استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و قدردانی از رییس سابق آن، اظهار کرد: هر کدام از واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان مرکزی یک سرمایه استانی و ملی به حساب می آیند و همه آنها برای استمرار فعالیت های خود، نیازمند پیشتوانه علمی مستحکمی هستند.

خوشبختانه با وجود سرمایه های علمی قدرتمندی که در مرکز استان و سایر شهرستان های استان وجود دارد، استان مرکزی از این بابت با مشکلی مواجه نیست.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: استان مرکزی ضمن پذیرش ضرورت اجرای طرح آمایش آموزش عالی کشور، بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی برای آموزش عالی صنعتی در استان تاکید دارد و امیدواریم این موضوع به عنوان پیام قاطعی از جانب مردم استان مرکزی، مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار بگیرد.

وی یکی از اولویت های اصلی در انتخاب سرپرست دانشگاه صنعتی اراک را استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی این مجموعه عنوان کرد و افزود: تنها با روحیه همکاری و همدلی است که می توان دانشگاه را به پیش برد و ریاست و شورای مدیریتی دانشگاه به عنوان هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد

استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد