مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 14:402019-06-12اقتصادي

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاهی در راهند!


ایلان ماسک بنیان گذار شرکت خودروسازی تسلا در ملاقات سالیانه خود با سهامداران خبر از عرضه یک کامیون باری خودران و برقی با قدرت پیمایش 650 کیلومتر با یک بار شارژ، - یک کراس اور "اصطلاحاً گیاهی" به نام "مدل Y" و یک خودروی زیردریایی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، دیدار امسال ایلان ماسک با سهامداران تسلا طبق انتظار پیش رفت و شامل پخش ویدئوهایی از محصولات آینده این شرکت، انتقاد از پوشش منفی رسانه ها و اعتمادسازی از سوی ایلان ماسک می شد و البته یک شگفتانه داشت و آن خبر ساخت و عرضه یک کامیون باری برقی و خودران در تابستان پیش رو بود.

وی به طور خاص به گمانه زنی ها در مورد عدم موفقیت تسلا در دستیابی به اهداف فروش خود واکنش نشان داد و گفت: می خواهم واضح بگویم، مشکل تقاضا وجود ندارد.

طبق گفته تسلا، 90 درصد از فروش تسلا مدل 3 متعلق به افرادی است که از سهامداران تسلا نیستند و بعداً در جریان رویداد اشاره کرد که تسلا هنوز به تبلیغات فکر نمی کند.

با توجه به اینکه خودروهای برقی که اخیراً معرفی شده اند پیشرفت قابل توجهی از نظر پیمایش مسیر نسبت به مدل های اولیه نداشته اند، ماسک گفت: تسلا در حال عرضه یک وسیله نقلیه برقی است که قادر به پیمایش 650 کیلومتر تنها با یک بار شارژ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاهی در راهند!

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاهی در راهند!