مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 14:102019-06-12اقتصادي

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاه خوار در راهند!


ایلان ماسک بنیان گذار شرکت خودروسازی تسلا در ملاقات سالیانه خود با سهامداران خبر از عرضه یک کامیون باری خودران و برقی با قدرت پیمایش 650 کیلومتر با یک بار شارژ، - کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاه خوار در راهند! ایلان ماسک بنیان گذار شرکت خودروسازی تسلا در ملاقات سالیانه خود با سهامداران خبر از عرضه یک کامیون باری خودران و برقی با قدرت پیمایش 650 کیلومتر با یک بار شارژ، یک کراس اور "اصطلاحاً گیاهی" به نام "مدل Y" و یک خودروی زیردریایی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، دیدار امسال ایلان ماسک با سهامداران تسلا طبق انتظار پیش رفت و شامل پخش ویدئوهایی از محصولات آینده این شرکت، انتقاد از پوشش منفی رسانه ها و اعتمادسازی از سوی ایلان ماسک می شد و البته یک شگفتانه داشت و آن خبر ساخت و عرضه یک کامیون باری برقی و خودران در تابستان پیش رو بود.

وی به طور خاص به گمانه زنی ها در مورد عدم موفقیت تسلا در دستیابی به اهداف فروش خود واکنش نشان داد و گفت: می خواهم واضح بگویم، مشکل تقاضا وجود ندارد.

طبق گفته تسلا، 90 درصد از فروش تسلا مدل 3 متعلق به افرادی است که از سهامداران تسلا نیستند و بعداً در جریان رویداد اشاره کرد که تسلا هنوز به تبلیغات فکر نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاه خوار در راهند!

کامیون خودران، خودروی زیرآبی و خودروی گیاه خوار در راهند!