مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 13:412019-06-12سياسي

مسئولان توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم و اقشار آسیب پذیر داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 22 خرداد) در جلسه این شورا و در نطق پیش از دستور گفت: - دبیر شورای نگهبان از مسئولان اجرایی خواست که توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم و اقشار آسیب پذیر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 22 خرداد) در جلسه این شورا و در نطق پیش از دستور گفت: انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون با مسائل و چالش هایی روبه رو بوده که با الطاف الهی و درایت های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم، آنها را به خوبی پشت سر گذاشته است.

وی یکی از این مسائل را مواجهه با توطئه ها و جنایت های آمریکا علیه جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در 40 سال گذشته از حربه ها و ابزارهای مختلفی برای فشار علیه مردم ایران استفاده کرده اند که همگی آنها شکست خورده است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امروز هم آنها دنبال حربه فشار و مذاکره همزمان هستند که قطعاً این توطئه آنها با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مسئولان نیز شکست خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم و اقشار آسیب پذیر داشته باشند

مسئولان توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم و اقشار آسیب پذیر داشته باشند