مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 13:202019-06-12دانش

دانشگاه آزاد تبیین و مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب را مورد مطالعه قرار دهد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت های خوبی در زمینه اعضای هیأت علمی متخصص، رشته های تحصیلی متنوع و.

دارد که باید با ایجاد گروه های مطالعاتی از این ظرفیت برای بررسی، - تبیین و مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهره گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش رؤسای واحدهای دانشگاهی که به مناسبت سی وهفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است، ضمن تبریک سی وهفتمین سالگرد تأسیس این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه آزاد سرمایه بزرگ ملی و دینی برای آموزش عالی است و افتخار دارد بعد از سی و هفت سال رتبه بزرگترین دانشگاه آزاد جهان را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی هدف اساسی است و اگر دانشگاه آزاد نبود استعدادهایی که شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه را نداشتند نمی توانستند وارد دانشگاه شوند، ولی دانشگاه آزاد این ظرفیت را دارد و می تواند با نگاهی فاخر آن را تقویت کند.

ظرفیت دانشگاه به شکلی است که باید در سطح ملی به آن توجه شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دیدار اساتید با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از اساتید، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز علمی، جنبه اجتماعی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد تبیین و مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب را مورد مطالعه قرار دهد

دانشگاه آزاد تبیین و مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب را مورد مطالعه قرار دهد