مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 12:302019-06-12سياسي

نیازمند تحول دائمی دردانشگاه ها هستیم


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نیازمندیم که دانشگاه ها تحول دائمی داشته باشند، گفت: دانشگاه باید جوانان بااصالت، - با هویت، باشرف و مؤمن تربیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد تأسیس این دانشگاه و با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی؛ گام دوم انقلاب اسلامی که امروز در کتابخانه واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: دانشگاه دارای سه کارکرد ویژه است که اگر آن را به یک کار ویژه محدود کنیم، دچار تزلزل خواهد شد.

دانشگاه محل اصلی حل مسائل اصلی کشور است و هر جامعه برای داشتن حرکت رو به جلو با مسائل جدیدی روبرو می شود که محل حل آنها دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند هر مسئله ای باید عالمانه، مدبرانه، خردمندانه و با تدبیر و اندیشه حل شود که دانشگاه هم مرکز تجمع قوای علمی و قوای خردمندانه کشور است.

وی ادامه داد: هر جامعه و مجموعه ای از انسان ها با مسائل خاص خود روبرو می شوند که کشور ما هم برای برون رفت از آنها نیازمند دانشگاه هاست.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: در حوزه های اقتصاد، صنعت، آسیب های اجتماعی، نوآوری در حوزه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تحول دائمی دردانشگاه ها هستیم

نیازمند تحول دائمی دردانشگاه ها هستیم