مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 11:512019-06-12سياسي

وزارت علوم، دانشجویان را در اختیار استادنما های افکار پریش قرار ندهد


سیدرسول حسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیاناتی از رهبر انقلاب درخصوص وظیفه استادان دانشگاه ها در بالندگی و حراست از ارزش های انقلاب اشاره کرد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: وزارت علوم نباید به سادگی جمع کثیری از دانشجویان را ساعت ها در اختیار افکار پریشان و آموزه های غلط برخی به اصطلاح استاد قرار دهد.

سیدرسول حسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیاناتی از رهبر انقلاب درخصوص وظیفه استادان دانشگاه ها در بالندگی و حراست از ارزش های انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانات مقام معظم رهبری بسیار سابقه داشته و نشان از اهمیت این قشر فرهیخته در منظومه فکری ایشان دارد.

حسینی ادامه داد: وزارت علوم و دانشگاه ها باید در روش های خود برای جذب هیات علمی بازنگری کنند و حتی فیلتر های قوی را در نظر بگیرند تا هرکسی به سادگی کرسی های دانشگاه را در اختیار نگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی بیان کرد: استادان دانشگاه فارغ از نقش علمی، مسئولیت فرهنگی، دینی و تربیتی نیز دارند و این در حالی است که برخی از استادانی که ما مشاهده می کنیم، نه تنها آگاهی نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی و نظام ندارند، بلکه حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم، دانشجویان را در اختیار استادنما های افکار پریش قرار ندهد

وزارت علوم، دانشجویان را در اختیار استادنما های افکار پریش قرار ندهد