مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 11:202019-06-12سياسي

تصویب قطعنامه ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای زمینه سازی کشاندن ترامپ به دادگاه


مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قطعنامه ای پس از برگزاری یک رای گیری، به اعطای اختیارات قانونی جدید به یک کمیته مهم تحقیق کننده از جانب این مجلس درباره دونالد ترامپ رای مثبت داد؛ - اختیاراتی که این کمیته را برای پیشبرد تحقیقاتش قادر به متوسل شدن به دادگاه ها علیه دولت ترامپ می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این اتفاق ابزار دیگری را در اختیار دموکرات ها در تلاش برای اقدام علیه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با مانور بیشتر به روی گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در مورد مداخله روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 قرار می دهد.

به دنبال این رأی گیری 229 رأی مثبت در مقابل 191 رأی منفی که عمدتاً بر مبنای گرایش های حزبی مطرح شدند، ثبت شد و این نتیجه نشان دهنده شکاف در مجلس نمایندگان آمریکا میان دموکرات هایی که ترامپ را متهم به سرپوش گذاشتن بر یافته های گزارش رابرت مولر می کنند و جمهوریخواهانی که مشغول دفاع از هم پیمانشان در کاخ سفید هستند، است.

قطعنامه ای که بعد از این رأی گیری ارائه شد، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا را قادر می سازد که نزد دادگاه فدرال برود و از این طریق خواستار پایبندی وزارت دادگستری دولت ترامپ به احضاریه های صادر شده از سوی قانونگذاران در قبال محتواها و شهادت ها و اسناد و مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قطعنامه ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای زمینه سازی کشاندن ترامپ به دادگاه

تصویب قطعنامه ای در مجلس نمایندگان آمریکا برای زمینه سازی کشاندن ترامپ به دادگاه