مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 17:352019-06-11اقتصادي

آغاز توزیع 27 هزار میلیارد تومان اعتبار بین طرح های عمرانی اولویت دار کشور


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه متأسفانه در شرایط فعلی با بزرگترین قدرت اقتصادی جهان که به صورت تروریستی اقتصاد ما را هدف قرار داده است مواجه شده ایم گفت: - باید روی کسانی که با پررویی فکر می کنند با تحریم می توانند توسعه ایران را متوقف کنند کم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که امروز سه شنبه 21 خرداد در استانداری البرز برگزار شد گفت: سفرهای استانی یک فرصتی دوسویه است و از یک طرف باعث می شود تا مدیران استانی از برنامه های خود سخن بگویند و آن را به مسئولین ملی منتقل کنند و از طرف دیگر مسئولین ملی ضمن آگاهی از وضعیت استان، از واقعیت های ملی در یک سطح وسیع مدیران استان را مطلع می کند.

نوبخت با بیان اینکه معمولاً در استان از مسئولین ملی انتظار رهاورد دارند ادامه داد: رهاورد این سفر اعلام قابل بهره برداری بودن قطعه اول آزادراه تهران-شمال است، این پروژه بیش از 20 سال است که درگیر مباحث مختلفی است و در 20 سال فقط 17 درصد پیشرفت داشت و حالا طی چند ماه آینده که پیشرفت های آن هم در دولت تدبیر و امید انجام شده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این اقدام باعث می شود تا مردمی که به استان های شمالی سفر می کنند دیگر ساعت ها در این مسیر معطل نشوند و 60 کیلومتر مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 27 هزار میلیارد تومان اعتبار بین طرح های عمرانی اولویت دار کشور

آغاز توزیع 27 هزار میلیارد تومان اعتبار بین طرح های عمرانی اولویت دار کشور