مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 09:252019-06-11اقتصادي

رالی غول های تکنولوژی در تولید گوشی 5G


گزارش ها حاکی است که سازندگان گوشی های هوشمند به منظور رقابت با سایر شرکت های فعال در این حوزه، درحال توسعه مدل های جدیدی با صفحه نمایش تاشو و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بعد از آنکه سامسونگ، هواوی و برخی دیگر از تولیدکنندگان موبایل از گوشی های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر خود رونمایی کردند و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان فناوری مواجه شدند، بسیاری دیگر از شرکت های فعال در این صنعت نیز به فکر توسعه و تولید افتادند.

حالا تازه ترین اخبار در وب سایت اندروید پلیس، نشان می دهد که نوکیا نیز در حال کار بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر و همچنین شبکه نسل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی غول های تکنولوژی در تولید گوشی 5G

رالی غول های تکنولوژی در تولید گوشی 5G