مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 09:352019-05-28فرهنگي

«چشم به راه میرغضب» حسین کیانی در تمرینات نهایی


«چشم به راه میرغضب» با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی اش در حال سپری کردن تمرین های نهایی و در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان است.

- چشم به راه میرغضب با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی اش در حال سپری کردن تمرین های نهایی و در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی نمایش چشم به راه میرغضب ، تمرین های نهایی گروه در حال انجام است و این اثر در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

در این نمایش بازیگرانی چون علی سلیمانی، سیروس همتی، مجید رحمتی، وحید نفر و… به ایفای نقش می پردازند که از میان آنان، علی سلیمانی و مجید رحمتی بیشترین سابقه بازی در نمایش های حسین کیانی در مقام نمایشنامه نویس و کارگردان را دارا هستند، نمایش هایی چون؛ مشروطه بانو (1390)، در شوره زار (1392) و تیاتر سعدی، تابستان سی و دو (1395).

طبق اعلام دست اندرکاران این نمایش؛ در چشم به راه میرغضب شیوه ها و شگردهای نوشتاری و اجرایی حسین کیانی در تئاتر ایرانی تجربه تازه ای را رقم زده است که ضمن حفظ دغدغه ها و مسائل او، به مفهوم جدال و تبانی نیروهای متضاد در جامعه تاریخی و معاصر ایران هم نگاه تازه ای افکنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چشم به راه میرغضب» حسین کیانی در تمرینات نهایی

«چشم به راه میرغضب» حسین کیانی در تمرینات نهایی