مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 02:402019-05-26اقتصادي

این کالا لوکس نیست!


دبیر انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین آلات سنگین معدنی، ساختمانی و راهسازی گفت: این نوع ماشین آلات کالای لوکس محسوب نمی شوند و باید جدا از موتورسیکلت و خودرو در نظر گرفته شوند.

- عبدالرضا صالحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 15 تا 20 درصد بازار ماشین آلات سنگین معدنی، ساختمانی و راهسازی در داخل تأمین می شود که 70 درصد قطعات مورد نیاز این تولید نیز از کشورهای دیگر وارد می شود.

به گفته وی قطعات حساس همچون موتور، هیدرولیک، محور و لاستیک وارداتی است و تنها فعالیت های آهنگری، نقاشی و ساخت شاسی در داخل کشور انجام می شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین آلات سنگین معدنی، ساختمانی و راهسازی با بیان اینکه تولید ما در این صنعت فقط شامل ماشین آلات سایز کوچک است، گفت: تکنولوژی ساخت ماشین آلات سایز بزرگ هنوز به کشور وارد نشده است و از طرف دیگر بیشتر ماشین آلاتی که در معدن استفاده می شود، سایز بزرگ هستند که راهی جز واردات آن ها وجود ندارد.

تکنولوژی قدیمی واحدهای تولیدی؛ عامل کاهش رغبت شرکت های خارجی به همکاری صالحی با بیان اینکه ماشین آلاتی که امکان تولید آن ها در کشور وجود داشته حتی به تعداد کم تولید شدند، اظهار کرد: برای مثال شرکت هپکو با همکاری چند شرکت خارجی برخی از ماشین آلات را مونتاژ می کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کالا لوکس نیست!

این کالا لوکس نیست!