مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 21:352019-05-26سياسي

تاکید معاون وزیر کشور بر ضرورت آزادسازی حریم ساحلی خزر


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در جلسه اقتصاد مقاومتی گیلان، بر ضرورت آزادسازی حریم ساحلی دریای خزر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست در جلسه اقتصاد مقاومتی استان گیلان با تأکید برای اجرای بدون چشم داشت تکلیف قانونی آزادسازی حریم دریای خزر، احکام قانونی در این زمینه از جمله مفاد ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه، آیین نامه اجرایی ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه و آیین نامه اجرایی استفاده عموم از امکانات اقامتی موجود در خارج از حریم 60 متری ساحل دریای خزر را تشریح کرد.

وی همچنین از استاندار گیلان خواست ظرف مدت 10 روز گزارش دقیقی از روند اجرای تکالیف قانونی مصرح در قوانین و تصویب نامه های مرتبط و همچنین وسعت اراضی که بصورت غیر قانونی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی تصرف شده است را به همراه ذکر اسامی دقیق متصرفین غیرقانونی، به وزارت کشور اعلام کند.

دین پرست در ادامه با اشاره به جایگاه بی بدیل تالاب انزلی در کنترل آب های زیرزمینی، تعدیل شرایط اقلیمی، تأمین معیشت مردم منطقه، تصفیه آب، پالایش و جذب آلاینده ها و رونق طبیعت گردی تالاب و ابراز نگرانی شدید از وضعیت نامناسب تالاب انزلی و کاهش عمق آن از 11 متر به کمتر از یک متر، خواهان پیگیری جدی مدیران استانی برای احیای این تالاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر کشور بر ضرورت آزادسازی حریم ساحلی خزر

تاکید معاون وزیر کشور بر ضرورت آزادسازی حریم ساحلی خزر