مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 19:462019-05-26سياسي

برخی افراد با وجود درآمد های چند صد میلیونی مالیات نمی دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی افراد با وجود درآمد های چند صدمیلیونی مالیات نمی دهند، گفت: به عنوان مثال مالک ساختمانی ماهانه 700 میلیون تومان اجاره دریافت می کند، اما مالیاتی نمی پردازد که این افراد باید شناسایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید روش های نوین، علمی و تخصصی تر برای شناسایی مودیان مالیاتی داشت تا از فرار مالیاتی جلوگیری کرد.

وی گفت: برنامه خاصی برای اخذ مالیات از دستگاه های مختلف ساماندهی شده است و روز به روز در حال پیشرفت و استفاده از روش های علمی تر و تخصصی تر هستیم.

استاندار تهران بیان کرد: سرجمع سهم استان تهران از درآمد های مالیاتی استان های کشور به 68 هزار میلیارد تومان معادل 52 درصد می رسد.

محسنی بندپی افزود: هرچه ما در مقاطع سه ماهه، مازاد بر ارقام تعیین شده آن درآمد مالیاتی کسب کنیم این اختیار به استان تهران داده شده است که مبلغ مازاد به مسائل و زیرساخت های استان اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد با وجود درآمد های چند صد میلیونی مالیات نمی دهند

برخی افراد با وجود درآمد های چند صد میلیونی مالیات نمی دهند