مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:502019-05-26سياسي

7 نکته درباره اولین دیدار بعد از 40 سال


هفته پیش برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، یک رییس قوه قضاییه نشست مشترکی با فعالان رسانه ای کشور داشت؛ در آن جلسه، از همه طیف های سیاسی کشور حضور داشتند و آزادانه سخن گفتند و نقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر محمدی در ادامه یادداشت خود در عصر ایران ، 7 نکته را در این باره نوشت که در ادامه می خوانید: 1- شوخی همه مدعوین، حول و حوش این موضوع بود که قبلاً به عنوان متهم به قوه قضاییه دعوت می شدیم و این بار برای نشست با رییس قوه و افطار! همه شگفت زده بودیم که چطور بالاخره بعد از 40 سال چنین جلسه ای برگزار می شود؟! این نشان می دهد که رییس جدید دستگاه قضا برخلاف اسلافش، رسانه و جایگاه آن را می شناسد و امید که این جلسه، نه فقط یک اتفاق که آغاز رویکردی جدید و مبارک در دستگاه قضا باشد.

2- معمولاً در جلسات این چنینی، مسئولی که میزبان است، فرصت را برای زیاده گویی مغتنم می شمارد و تا می تواند حرف می زند.

اما آقای رییسی چنین نکرد و بی آنکه کلمه ای بگوید، به مجری جلسه گفت دوست دارد بیشتر شنونده باشد و آخر سر، اگر فرصتی بود، چند کلمه ای پاسخ دهد.

اواخر جلسه نیز وقتی مجری خواست به سخنان فعالان رسانه ای پایان داده و نوبت را به رییس قوه دهد، آقای رییسی گفت که همچنان ترجیح می دهد وقت را به اصحاب رسانه بدهد و به حرف هایشان گوش بسپارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نکته درباره اولین دیدار بعد از 40 سال

7 نکته درباره اولین دیدار بعد از 40 سال