مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 13:002019-05-26فرهنگي

برگزاری جشنواره های بامزه در یزد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برنامه های فرهنگی و گردشگری تدوین شده در این اداره کل، گفت: تابستان امسال استان یزد میزبان 20 جشنواره فرهنگی و گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی فاطمی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، گردشگری و هنری در سطح استان اظهار کرد: اجرای 20 برنامه فرهنگی و آیینی مختلف در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد است.

وی با بیان این که برنامه های تدوین شده از نیمه خردادماه امسال آغاز و تا نیمه شهریور ماه ادامه دارند، افزود: رشد گردشگری داخلی استان از جمله مهمترین اهداف تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری در یزد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: جشنواره گل انار در شهرستان تفت، زردآلو فراغه در شهرستان ابرکوه، پارچه و دست بافت های سنتی فجر در یزد و رویدادهای مشترک فرهنگی ایران و مجارستان از جمله برنامه هایی است که در خردادماه برگزار می شوند.

فاطمی برگزاری جشنواره محصولات لبنی در ندوشن و جشنواره های نصرآباد بهشت میوه ها ، پایتخت کتاب ، موسیقی کویرنشینان ، جشن ثبت جهانی و گونه های نادر جانوری در شهرستان های یزد، تفت و مهریز در تیر ماه امسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های بامزه در یزد

برگزاری جشنواره های بامزه در یزد