مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 08:062019-05-26سياسي

دولت بدون پالایش عمیق نمی تواند از ناکارآمدی اقتصادی خارج شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جمهوری اسلامی می نویسد: متأسفانه وضعیت امروز نشان می دهد موضوع اقتصاد جدی گرفته نشده و به گونه ای رها شده و گرفتار هرج ومرج است.

- یک روزنامه حامی دولت با انتقاد از ناتوانی فزاینده تیم اقتصادی دولت پرسید روحانی برای اثبات ناکارآمدی این تیم، منتظر چه سند و مدرک دیگری است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جمهوری اسلامی می نویسد: متأسفانه وضعیت امروز نشان می دهد موضوع اقتصاد جدی گرفته نشده و به گونه ای رها شده و گرفتار هرج ومرج است.

با اینکه از سه هفته قبل از ماه مبارک رمضان، هر روز تعدادی از مدیران به مردم اطمینان دادند که ارزاق مربوط به ماه رمضان دچار گرانی نخواهند شد و همه چیز به اندازه کافی در انبار ها موجود است، اقلام ویژه مورد نیاز در ماه رمضان در چنبره گرانی قرار گرفتند و تا امروز که در آستانه نیمه این ماه قرار داریم هیچ تغییری در جهت کاهش قیمت این اقلام ایجاد نشده است.

این درست است که مثلاً خرما و شکر در کشور وجود دارد و از این بابت کمبودی نداریم، ولی با این حال این اقلام بین 3 تا 5 برابر قیمت واقعی به مردم فروخته می شوند.

اقلام دیگر از قبیل: گوشت قرمز و برنج نیز همچنان با قیمت های سرسام آور عرضه می شوند و مردم جایی برای پناه بردن از گرانی پیدا نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون پالایش عمیق نمی تواند از ناکارآمدی اقتصادی خارج شود

دولت بدون پالایش عمیق نمی تواند از ناکارآمدی اقتصادی خارج شود