مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:212019-05-25اقتصادي

تأمین 60 درصد هزینه ساخت خط آهن شلمچه ـ بصره توسط بنیاد مستضعفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر خواجه دلویی معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان درباره ورود بنیاد مستضعفان به پروژه خط آهن شلمچه -بصره و سرمایه گذاری و پیمانکاری این نهاد انقلابی در این پروژه ریلی اظهار داشت: - معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مقرر است بنیاد 60 درصد هزینه ساخت خط آهن شلمچه ـ.

بصره را تأمین کند، گفت: بازگشت سرمایه بنیاد 8 ساله و از محل حساب خزانه مربوط به درآمد های شرکت راه آهن با تضمین دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر خواجه دلویی معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان درباره ورود بنیاد مستضعفان به پروژه خط آهن شلمچه -بصره و سرمایه گذاری و پیمانکاری این نهاد انقلابی در این پروژه ریلی اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در این پروژه سرمایه گذار است و طی مذاکراتی که با وزارت راه و شهر سازی داشتیم متن مصوبه را بنیاد و وزارت راه درباره پیمانکاری و سرمایه گذاری این پروژه تهیه کردند و به دولت فرستادند.

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان افزود: آنچه بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی توافق شده است، احداث یک پل در خط آهن شلمچه-بصره و ساخت مسیر ریلی جمعاً به طول تقریبی 35 کیلومتر است؛ این خط آهن ایران را به کشور عراق متصل می کند و پل هم بر روی اروند رود نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 60 درصد هزینه ساخت خط آهن شلمچه ـ بصره توسط بنیاد مستضعفان

تأمین 60 درصد هزینه ساخت خط آهن شلمچه ـ بصره توسط بنیاد مستضعفان