مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:202019-05-25سياسي

سردار رشید: برای هر وضعیتی آماده هستیم


فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات دشمن گفت: در راستای دفاع از منافع ملت برای هر وضعیتی آماده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در جلسه علنی صبح امروز شنبه مجلس با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و مقاومت مردم دزفول گفت: امروز ایران هر دو مؤلفه قدرت برای بازدارندگی را در اختیار دارد یکی نیروهای مسلح پرتوان و دیگری داشتن قدرت منطقه ای که همه متفکرین و استراتژیست های نظامی بر این دو مؤلفه برای جلوگیری از تهاجم خارجی صحه می گذارند.

وی ادامه داد: اهداف و سیاست های منطقه ای ایران صلح آمیز، ثبات بخش و در راستای حمایت از منافع ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه است.

امروز قدرت ایران در منطقه، مرکزیت جهان عرب و جهان اسلام را در برابر تهدیدات تروریستی داعش حفظ کرده است.

ما عزت و بزرگی ملت عزیزمان را از درون خون و حماسه به دست آورده ایم و در راستای دفاع از منافع ملت برای هر وضعیتی آماده هستیم.

سردار رشید با اشاره به جانفشانی فرماندهان ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: ما در موقعیتی خاص و با رویارویی سرنوشت ساز در برابر زیاده خواهی آمریکایی ها و متحدین صهیونیستی و سعودی آنها قرار گرفته ایم این رویارویی به این دلیل سرنوشت ساز است که دشمن ما را در برابر جنگ و تسلیم مخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رشید: برای هر وضعیتی آماده هستیم

سردار رشید: برای هر وضعیتی آماده هستیم