مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 09:352019-05-25سياسي

کارگاه «سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن» برگزار شد


کارگاه «سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن» 30 اردیبهشت توسط انجمن دانش آموختگان و انجمن علمی دانشجویی روابط بین الملل دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

- کارگاه سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن برگزار شد کارگاه سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن 30 اردیبهشت توسط انجمن دانش آموختگان و انجمن علمی دانشجویی روابط بین الملل دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر فردین زارع _ معاون سرمایه های انسانی مرکز مطالعات راهبردی ارتش به بررسی موضوع غافلگیری راهبردی و مدیریت آن پرداخت.

در این قسمت مفهوم شناسی، گونه شناسی و پیشینه ی غافلگیری های راهبردی مطرح و سپس مدیریت راهبردی ناپیوستگی ها، عدم قطعیت، نظریه آشوب و پیچیدگی و ارتباط آن ها با انواع غافلگیری مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نیز بر ضرورت پایش محیطی تأکید و الگوهای مدیریت غافلگیری ارائه شد.

بر اساس این گزارش، سرهنگ دکتر مجید یوسفی _ مدیر گروه آینده پژوهی، بازی های جنگ و سناریو پردازی مرکز مطالعات راهبردی ارتش نیز ضمن تأکید بر ضرورت استفاده از سامانه هشداردهی جهت جلوگیری از غافلگیری راهبردی به تشریح مفاهیم هشدار راهبردی، الگوی تحلیل اطلاعاتی با رویکرد هشداردهی، آنالیز فریب، شکست اطلاعاتی و نمونه هایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن» برگزار شد

کارگاه «سناریو پردازی با موضوع جنگ و پیامدهای آن» برگزار شد