مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 13:502019-05-24اجتماعي

عکس های غیررسمی از آموزش فضانوردان


عکس های منتشر شده از فضانوردان معمولا تصاویر رسمی از آن هاست؛ اما آموزش فضانوردان، همیشه این گونه نیست و لحظه هایی در وضعیت های خاص قرار می گیرند که رسمی نیستند و کمتر عکسی از آنها در این موقعیت ها منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه ما عادت کرده ایم که فضانوردان را ضمن تمرین های قبل از سفر، در لباس فضایی و یا در مراکز آموزشی و یا شبیه ساز سفینه های فضایی، ایستگاه های فضایی و مشابه آنها ببینیم.

این عکس ها را می توان تصویرهای رسمی منتشر شده از آنها نامید؛ ولی آموزش فضانوردان، همیشه آنگونه نیست و لحظه هایی در وضعیت های خاص قرار می گیرند که رسمی نیستند و کمتر عکسی از آنها در این موقعیت ها منتشر می شود و به همین دلیل، آموزش و تمرین های مردان فضا برای مردم، تصویری متفاوت پیدا کرده و آنها چهره ای مافوق عادی پیدا می کنند؛ در صورتی که اینطور نیست، آنها هم انسان هایی هستند مثل همه ما، مانند ما می نشینند، راه می روند و زندگی می کنند و آموزش ها هم همیشه با ابهت نیستند! عکس هایی که می بینید صحنه هایی است از آموزش فضانوردان که کمتر دیده شده: در سه تصویر اول گریسام و یانگ ، فضانوردان جمینی -3 در حال صحبت درباره مأموریت شأن با کارشناسان ناسا هستند؛ البته در حالتی خاص! در عکس بعدی استراحت چارلز کنراد بعد از یک تمرین با همکارانش در مورد عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های غیررسمی از آموزش فضانوردان

عکس های غیررسمی از آموزش فضانوردان