مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 11:002019-05-24بين الملل

واشنگتن: به نتایجی قطعی درباره استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی نرسیده ایم


ایالات متحده تاکید کرد، گزارش های متنوعی به دست آورده که نشان می دهند حملات شیمیایی در سوریه رخ داده است اما هنوز به نتایج نهایی در این خصوص دست نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: گزارش های متعددی از جمله مصاحبه با شاهدان عینی در اختیار داریم که نشان می دهند تعدادی از نظامیان مخالفان دولت سوریه پس از اینکه عوارضی مشابه تأثیر مواد شیمیایی روی آنها ظاهر شده به بیمارستان های محلی منتقل شده اند اما تاکنون درباره استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی به نتیجه نهایی نرسیده ایم و تحقیقات را در این خصوص ادامه می دهیم.

این اظهارات پس از انتشار بیانیه وزارت خارجه آمریکا مطرح شد؛ بیانیه ای که در آن آمده است: شاخص های وجود دارند که نشان می دهند ارتش سوریه احتمالاً به استفاده از تسلیحات شیمیایی از جمله در حمله شیمیایی احتمالی به شمال غرب سوریه در 19 ماه مه روی آورده است و دولت آمریکا همچنان در حال جمع آوری اطلاعات پیرامون این حمله است.

وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه بار دیگر به مقامات سوریه هشدار داد که واشنگتن در صورت اطمینان از استفاده مجدد دمشق از تسلیحات شیمیایی به سرعت واکنش نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: به نتایجی قطعی درباره استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی نرسیده ایم

واشنگتن: به نتایجی قطعی درباره استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی نرسیده ایم